Online bestelproces

Online bestelproces

Om een horloge of sieraad te bestellen doorloop je vier eenvoudige stappen in onze webshop. Daarna volgen nog twee stappen voordat wij het bestelproces als afgerond beschouwen.

1. Opties selecteren. Bij het door jou gevonden horloge of sieraad zijn mogelijk twee opties te selecteren: ‘graveren’ en ‘maat bepalen’. Het eerste is optioneel, het tweede is verplicht als daarom wordt gevraagd. Let op: mogelijk verandert de levertijd als we het artikel in jouw voorkeursmaat niet op voorraad hebben. Dan zie je de verwachte levertijd. Als je het product door ons wilt laten graveren, klik dat dan aan en geef je tekst op. Klik dan op:

2. In winkelmand. Je kunt daarna gewoon verder shoppen en andere producten toevoegen aan de winkelmand, of direct doorgaan met de bestelling. Als je eerder bestellingen hebt geplaatst bij Treasure Juwelier (in de winkel of de webshop) heb je wellicht voldoende bonuspunten verzameld om (een deel van de bestelling) mee te betalen. Je verzamelde punten komen automatisch in beeld door je als klant te registreren/in te loggen. Als je voldoende bonuspunten hebt, en je wilt die ook gebruiken, kun je dat op deze pagina aangeven. Klik vanuit de winkelmand vervolgens op:

3. Betalen. Als je al klant bent bij Treasure Juwelier of een account hebt, verschijnt hier automatisch het factuuradres. Als je dat bij deze bestelling wilt wijzigen, kun je dat hier aanpassen. Uiteraard kun je ook een bestelling plaatsen zonder je te registreren of een een account aan te maken. Hou er dan rekening mee dat je dan geen bonuspunten spaart. Het aanmaken van een account heeft dus twee voordelen: je hoeft niet bij elke bestelling je gegevens opnieuw in te voeren en je bonuspunten worden automatisch op jouw naam geregistreerd.

Kies vervolgens de verzendmethode die je wenst. Afhankelijk van je keuze komen er mogelijk kosten bij. En kies de betaalmethode die je wenst bij deze bestelling. Bij geen van de betaalmethoden brengen we extra kosten in rekening.

Als je opmerkingen hebt omtrent de bestelling die voor ons van belang zijn, kun je dat op deze pagina meegeven in het vak ‘opmerkingen’. Om het product te bestellen moet je aangeven dat je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden. Klik vervolgens op de knop:

4. Afrekenen. Afhankelijk van de betaalmethode kom je in een scherm terecht waarmee je de betaling afwikkelt. Als je hebt afgerekend is je bestelling formeel geplaatst. Je krijgt dan in de webshop bericht dat wij je bestelling hebben ontvangen, zodat we kunnen overgaan tot levering. Via email krijg je dan direct een bestelbevestiging op het door jou opgegeven emailadres.

5. Verzenden. Nadat wij je bestelling hebben ontvangen gaan we over tot verzending via PostNL. Tenzij je de bestelling komt afhalen in de winkel ontvang je van ons een email met een zogenaamde tracking code, zodra wij het hebben aangeboden bij PostNL. Daarmee kun je de bestelling volgen bij PostNL. Kijk voor meer informatie op verzendmethode.

6. Ontvangst en review. Je bestelling wordt vervolgens door PostNL als pakket of briefpost afgeleverd op het door jou opgegeven afleveradres. Wij hopen natuurlijk dat je op dat moment zeer tevreden bent over met je nieuwe sieraad of horloge en het bestelproces zoals je dat bij ons hebt doorlopen. Je ontvangt daar na verloop van tijd nog een email over van onze partner Kiyoh, die je vraagt naar je tevredenheid. Wij zien natuurlijk graag zoveel mogelijk zeer tevreden klanten. Dat is tenslotte waar we het voor doen! Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn gegaan, laat ons dat dan z.s.m. weten. Dan zorgen we ervoor dat het probleem zo snel mogelijk wordt afgehandeld.